Strefa klienta Facebook
Treść pytania
 
Dane kontaktowe:
Nazwa firmy* 
Imię i Nazwisko* 
Telefon* 
E-mail* 
* pola obowiązkowe
Proszę przepisać poniższy kod z obrazka:

„Baza wiedzy” dla Serwisanta

Celem tego modułu jest wsparcie pracy pracowników działu Serwisu, którzy wykonują naprawy produktów w ramach świadczonego serwisu zarówno gwarancyjnego jak i pogwarancyjnego.

Oprogramowanie współpracuję z Systemem Serwisowym, Internetowym Katalogiem Produktów i Strefą Klienta.

Główne cechy modułu Baza wiedzy

A) Możliwość pracy w internecie

Dostępny dla każdego urządzenia podłączonego do Internetu 24 h 365 dni (komputery, laptopy, tablety, smartfony).

B) Wsparcie realizowane na dwóch płaszczyznach:

  • stworzenie i udostępnienie bazy wiedzy o usuwaniu uszkodzeń
  • stworzenie mechanizmu do zadawania pytań opisujących nowe odkryte problemy

Jak działa moduł „baza wiedzy”?

W pracy serwisowej pracownik serwisu spotyka się z różnymi przypadkami uszkodzeń. Czasem są to typowe awarie dla danego modelu a czasem są indywidualne uszkodzenia. Baza wiedzy ma zbierać w jednym miejscu całą wiedzę, jak sobie radzić z różnymi uszkodzeniami.

Pracownik serwisu, podając swój unikatowy login i hasło, loguje się do serwisu internetowego. W katalogu produktów wyszukuje produkt, który ma naprawić i odnajduje na liście uszkodzeń opis jak usunąć daną usterkę. Opis danego uszkodzenia może się składać z tekstu, zdjęć rysunków technicznych, plików pdf, jak również może zawierać film instruktażowy.
Jeśli na liście opisanych uszkodzeń nie będzie danej usterki, którą stwierdził serwisant, będzie możliwość zgłoszenia „nowego problemu" do administratora za pomocą prostego formularza dostępnego na stronie internetowej.

Administrator „bazy wiedzy" z jednej strony aktualizuje treść opisów uszkodzeń, z drugiej strony pomaga w rozwiązaniu nowo zgłoszonych problemów oraz decyduje czy dany nowy problem powinien zostać włączony do bazy wiedzy. Administrator ma stały dostęp do listy zgłoszonych problemów.

Korzyści z wdrożenia bazy wiedzy

  • odciążenie głównego działu serwisowego z udostępniania wiedzy merytorycznej podległym serwisantom poprzez stworzenie nawyku, że rozwiązanie problemu jest na stronie internetowej a jak tam nie ma, to prześlij zgłoszenie „nowego problemu"
  • usystematyzowanie zgłaszania „nowych problemów" poprzez formularz zawierający wymagane pola
  • uproszczenie wdrażania nowych pracowników do działu serwisowego poprzez udostępnienie kompletnej, dostępnej 24h w każdym miejscu, gdzie jest internet bazy wiedzy
Przykładowe wdrożenia serwisów internetowych
www.expoxxi.pl
Warszawskie Centrum EXPO XXI to jeden z najnowocześniejszych, wielofunkcyjnych kompleksów wystawienniczo-konferencyjnych w Polsce.
www.inter-vion.pl
www.nastula.pl
www.omnires.pl

Firma Omnires oferuje klientom najwyższej klasy, wyróżniające się nowoczesnym i niepowtarzalnym stylem, artykuły wyposażenia łazienek i kuchni.

 

www.atlantic-polska.pl
Firma Atlantic Groupe już od wielu lat jest liderem rynku francuskiego, wyspecjalizowanego w elektrycznych systemach grzewczych oraz produkcji elektrycznych podgrzewaczy wody.

Zmiany w dziale Rozwiązania internetowe dla Firm

Aktualności
Zapraszamy do zapoznania się z aktualizacjami w dziale Rozwiązania internetowe dla Firm.
2013 ® MediaConsulting.pl
zgłoś uwagi do naszej strony www