Strefa klienta Facebook
Treść pytania
 
Dane kontaktowe:
Nazwa firmy* 
Imię i Nazwisko* 
Telefon* 
E-mail* 
* pola obowiązkowe
Proszę przepisać poniższy kod z obrazka:

Mikroserwisy tematyczne, na bazie centralnego Katalogu produktów

Idea powstania oprogramowania do  tworzenia mikroserwisów tematycznych, legła u potrzeb uruchamiania na na bazie wspólnego centralnego rejestru produktów i usług, dodatkowych serwisów, prezentujących wyłącznie wybrane marki produktów lub grupy asortymentowe produktów.

W ramach tej funkcjonalności firma korzysta z:

  • serwisu głównego z centralnym katalogiem produktów, zawierającym informacje o wszystkich grupach produktów
  • równolegle funkcjonujących w Internecie, mikroserwisów tematycznych, prezentujące w indywidualny sposób wybrane grupy produktów z centralnego katalogu produktów.

Korzyści z wdrożenia centralnego katalogu produktów

  • możliwość uruchamiania, na bazie istniejącego Katalogu produktów, dodatkowych serwisów tematycznych do działań promocyjnych (np. Google Adwords), które w indywidualnie dopasowany graficznie i merytorycznie sposób reklamują wybrane grupy produktów
  • usprawnienie i ograniczenie kosztów zarządzania treściami poszczególnych serwisów, poprzez zarządzanie nimi w jednym miejscu

Wspólny katalog produktów umożliwia w jednym miejscu na

  • uruchamianie i usuwanie rejestru wszystkich kategorii produktów i produktów w centralnym katalogu
  • na poziomie edycji danego produktu\kategorii, decydujemy, w których serwisach ma być widoczny produkt\kategoria
  • na poziomie edycji danego produktu\kategorii definiujemy indywidualne nazwy\opisy dla produktów/kategorii w poszczególnych serwisach
  • prezentowanie w wyszukiwarce wyników dotyczących części bądź wszystkich produktów
  • korzystanie ze wspólnego modułu parametry, obrazki, pliki do pobrania

Jeden wspólny panel i wspólne dla serwisów www mechanizmy:

  • optymalizują codzienną pracę osób wprowadzających treści
  • ułatwiają wdrożenie nowych pracowników do aktualizacji treści poprzez konieczność nauki tylko jednego systemu CMS
  • dają możliwość kontaktu w sprawach bieżących w jednym Biurze Obsługi Klienta
Przykładowe wdrożenia serwisów internetowych
www.expoxxi.pl
Warszawskie Centrum EXPO XXI to jeden z najnowocześniejszych, wielofunkcyjnych kompleksów wystawienniczo-konferencyjnych w Polsce.
www.inter-vion.pl
www.nastula.pl
www.omnires.pl

Firma Omnires oferuje klientom najwyższej klasy, wyróżniające się nowoczesnym i niepowtarzalnym stylem, artykuły wyposażenia łazienek i kuchni.

 

www.atlantic-polska.pl
Firma Atlantic Groupe już od wielu lat jest liderem rynku francuskiego, wyspecjalizowanego w elektrycznych systemach grzewczych oraz produkcji elektrycznych podgrzewaczy wody.

Zmiany w dziale Rozwiązania internetowe dla Firm

piątek, 29 marca 2013 | Aktualności
Zapraszamy do zapoznania się z aktualizacjami w dziale Rozwiązania internetowe dla Firm.
2010 ® MediaConsulting.pl
zgłoś uwagi do naszej strony www